Re: El tilde ~^W^W^WLa virgulilla ~

El Dimarts 24 Juliol 2007, Pau Tallada Crespí va escriure:

> No en tenc ni idea, però l'altre dia actualitzant me vaig fixar en aquesta
> nota per l'apt. Potser podria estar-hi relacionada:
>
> xserver-xorg-input-keyboard (1:1.2.1-1) UNRELEASED; urgency=low

Sí, ho vaig mirar i ja ho tenia canviat.

Section "InputDevice"
        Identifier      "Generic Keyboard"
        Driver          "kbd"
        Option          "CoreKeyboard"
        Option          "XkbRules"      "xorg"
        Option          "XkbModel"      "pc105"
        Option          "XkbLayout"     "es"
EndSection

Ara sé que no és del kernel ni del driver lliure nv, perquè he tornat al
kernel 2.6.18 i nvidia per a provar: també cal un espai perquè pinti la ~.

He tornat al kernel 2anterior perquè ahir em vaig adonar que l'impressora USB
no responia i els treballs anaven quedant a la coa del CUPS.  Però és una
altre història, encara no he mirat què passa al 2.6.21.

Gràcies per les respostes, seguiré investigant.

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat

.