Re: {Spam?} Re: fer anar el maquinari

Hola,

5.- Llavors, si res d'aixo et funciona, si que es el moment de compilarte el alsa a mà.
Absolutament d'acord !!
Potser totes les meves batalles amb aquesta mateixa targeta amb vàries Debians (Sarge - Etch - Sid) i Ubuntus ( Edgy - Feisty ) m'han fet aconsellar-te de començar la casa per el teulat !!! De totes formes, voldria ressaltar la utilitat de la comanda "aplay", ja que es salta tot el gnome i els mixers varis (tant els de l'entorn d'escriptori com els del propi alsa), i intenta de treure so per la tarja, i si no et sona amb aplay és que algun problema hi ha a més baix nivell que els que et comenta Hubble.
Salut!!!