{Spam?} Re: fer anar el maquinari

El so:

1.- mira si en el teu entorn d'escritori tens algun botonet de pujada-baixada de so i ho proves a veure si es això :P

2.- Si resulta que es gnome el teu escritori li dones al boto de so amb el ratolí-botó dret i tries la opció: "obre el controlador de volum" i proba de donarli als botonets a veure si sona

3.- En el mateix controlador de volum hi ha una opció: Fitxer/cambia de dispositiu que et sortiran tots els dispositius que hagi detectat, potser tens 2 i estas fent servir el que no toca.

4.- En un linia de comandes executes: alsamixer
aquest tambe te botonets que potser tocant-los fas que funcioni.

5.- Llavors, si res d'aixo et funciona, si que es el moment de compilarte el alsa a mà.

6.- Sort!

apa,

El Wed, 18 Jul 2007 14:33:03 +0200
Salvador Busó i Pablo <vorodeValencia@ono.com> va dir:

> Tinc una màquina portàtil MEDION, amb una tarja de so de Intel Realtek
> HD audio, i no hi ha manera de obtenir cap so d'ella.
> Tambè tinc una impresora Canon Pixma Ip1500, que no trobe manera de fer
> anar. Algú hem pot ajudar?
> Per culpa d'aço, no tinc mes remei que mantenir el Windows instal·lat en
> la màquina, i promte tindré que renovar el pagament del antivirus i no
> me fa cap gracia.
> Us estaré molt agrait.
> Voro
>

> --

/ gpg --keyserver pgp.mit.edu --recv-keys 2E402485 \
\_________________________________________________ /
     \
   ~~    ~~
   Registered user num. 368051
   and did not take anything above.
------
1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 |41d