Re: El tilde ~

El dia Mon, 23 Jul 2007 21:39:58 +0200, en/na Benjamí Villoslada va
escriure:

> Des d'una actualització, el AltGr+4 per a fer el ~ necessita un espai
> per a que surti el ~, abans era directe.  Com si fos un accent,
> diguéssim.
>
> No sé si ha passat ençà del kernel stock 2.6.21-2-686 o de passar del
> driver nvidia privatiu al nv lliure.  Potser alguna actualitzacio del
> xorg, que això és una Sid.
>
> La qüestió és si qualcú més s'ho ha trobat i si ha vist solució.  No la
> trobo :(

A mi també em va passar en actualitzar i la veritat és que m'està traient
una mica de polleguera. Normalment faig servir GNOME i no tinc gaire KDE
instal·lat però obrint-ne una sessió veig què també tinc el problema,
així que suposo que o bé al driver driver del teclat i/o a la disposició
espanyola han canviat la titlla en una modificadora ("dead key").

Espero què es pugui sol·lucionar d'alguna manera...

Per cert, personalment trobo més ràpid prémer dos vegades AltGr+4 en
comptes de AltGr+4, Espai, ho dic per si ens hem d'anar acostumant...

--
Toni Corvera