Re: Com està el tema de les XGL ?

El diumenge  2/04/06, a les 03:01 (+0200), avisx va escriure:
> aqui la meva petita informació, fa un parell de dies que ho estaba
> buscant, funcionant amb debian testing i unstable, pero ningu s'ha
> ficat amb stable, era el que jo volia, pero necesitaba molts paquets
> de l'altre distribució, aixì que testing :P
>
> aqui els enllaços, son en castella, cap problema, oi? :D
>
> http://barrapunto.com/article.pl?sid=06/03/07/0251210
> http://wunslov.blogspot.com/2006/02/instalando-xgl-en-debian.html
> http://cerocoma.blogspot.com/2006_02_01_cerocoma_archive.html
> http://www.forospc.com/vbulletin/showthread.php?t=134216&page=10

Pel que veig, el que fan és instal·lar paquets binaris
d'altres distribucions. No dic que no funcioni, però després
a l'hora d'actualitzar el "pitote" pot ser considerable...

--
ernest

	"All the people look well in the dark."
		—The Velvet Underground