Re: Com està el tema de les XGL ?

Jo també ho he aconseguit amb la Dapper Drake Flight 5 pero no he provat en Debian testing/unstable.
No sé de ningú que ho hagi provat sobre una Debian.
Jo ho corro sobre un portatil samsung sense una nvidia.
Una pregunta, mous fluidament els videos? Em refereixo si no et fa flaixos de negre. A mi a vegades em fa un flaix en negre. Però mou el cub i sobretot el task switcher i el botó F11.
T'ho demano, per tenir una tarjeta dedicada i suportada.
Tinguis bona nit i visca el Barça

En/na Lluís Gras ha escrit:
Bones !!!

Tenia ganes de veure d'aprop això de les xgl i l'altre dia vaig agafar una
nvidia que rodava per l'escola i vaig estar una estoneta provant-ho amb
testing. testing+unstable i unstable i no vaig aconseguir que la cosa
funciones, avui he cedit a la temptació, he instal·lat una Dapper Drake i
hores d'ara semblo tontet fent girar el cub dels nassos.

Algú ho ha aconseguit amb Debian ... i en el cas que si com s'ho ha manegat.

Vinga ...

--
~# Guillem Hernández Sola
~# http://www.guillemhernandez.com