Re: Com està el tema de les XGL ?

2006/4/1, Guillem Hernandez Sola <guillemhs@gmail.com>:
> Jo també ho he aconseguit amb la Dapper Drake Flight 5 pero no he provat
> en Debian testing/unstable.
> No sé de ningú que ho hagi provat sobre una Debian.
> Jo ho corro sobre un portatil samsung sense una nvidia.
> Una pregunta, mous fluidament els videos? Em refereixo si no et fa
> flaixos de negre.
> A mi a vegades em fa un flaix en negre. Però mou el cub i sobretot el
> task switcher i el botó F11.
> T'ho demano, per tenir una tarjeta dedicada i suportada.
> Tinguis bona nit i visca el Barça
>
> En/na Lluís Gras ha escrit:

aqui la meva petita informació, fa un parell de dies que ho estaba
buscant, funcionant amb debian testing i unstable, pero ningu s'ha
ficat amb stable, era el que jo volia, pero necesitaba molts paquets
de l'altre distribució, aixì que testing :P

aqui els enllaços, son en castella, cap problema, oi? :D

http://barrapunto.com/article.pl?sid=06/03/07/0251210
http://wunslov.blogspot.com/2006/02/instalando-xgl-en-debian.html
http://cerocoma.blogspot.com/2006_02_01_cerocoma_archive.html
http://www.forospc.com/vbulletin/showthread.php?t=134216&page=10