Re: [Fwd: Re: EpsonStylus C66]

Hola Joan:

Com molt bé el Pau Tallada, no cal que instal·lis el gutenprint del
unstable, tens un paquet per a la testing:
http://packages.debian.org/testing/graphics/cupsys-driver-gutenprint

No et recomano instal·lar-te la unstable perquè pots acabar escaldat!
Quan et posava l'enllaç per a la unstable era per donar-te informació a
partir de la qual començar...

Resumint:
A estable, testing i unstable pots fer servir cupsys-driver-gimpprint.
A testing i unstable pots fer servir també cupsys-driver-gutenprint.

L'estrany és que amb el gimpprint i la impressora C64 no et funcioni.
Ara no tinc cap Debian estable a mà, però a mi m'ha funcionat amb
gimpprint i seleccionant la C64.
Perquè a tu no??

Quan dius que no et funciona què vols dir? No imprimeix res en absolut?
Imprimeix malament?
Quina Debian tens, estable o testing?
Quin escriptori tens??

Ja ens dius alguna cosa...