Re: Ajuda per ignorant

El dissabte 29/04/06, a les 17:19 (+0200), Krro va escriure:
> ¿Algú podria dir-me on puc trobar, escrit de forma "per a ignorants" un
> manual, que no sigui en anglès i que ofereixi alguns exemples senzillets?

Potser aquest et serveix:
http://www.ciberdroide.com/misc/novato/curso/sh-prg1.html

Nota la fina ironia de l'autor: "podrá presumir ante algunos de
sus amigos de haber realizado en su flamante SO cosas que ellos
no saben hacer con Güindos, aunque ellos podrían presumir de su
habilidad cerrando las ventanas del General Failiure y del
Doctor Guasón" :)

Salut.

--
ernest