Re: no puc muntar CD's

A Dissabte 26 Novembre 2005 14:06, rpb va escriure:
> A Dimarts 22 Novembre 2005 20:34, Pau Tallada Crespí va escriure:

> Provaré aquesta opció, doncs si recompilo el nucli hauré de tornar a passar
> pel calvari de fer que funcioni el driver de la meva tarja Ati Radeon, que
> va ser pitjor que un mal d'ous, amb perdó. Ja informaré dels resultats.

Doncs no ha funcionat... en principi, semblava que el rmmod descarregava el
mòdul (sortia el missatge "Matat", molt expressiu...) però fent lsmod tornava
a sortir allà, no hi ha hagut manera humana de treure'l (ni --force ni
h*st**s), per això al crear un nou initrd la cosa seguia igual. La solució 2
(compilar un nou nucli) ha funcionat, simplement eliminant completament
ide-scsi (ni mòdul ni res). Inclús els munta automàticament, que ja sé que és
una güindowsada, però en un sistema d'escriptori no crític fa molta gràcia.
Ara toca doncs...

>tornar a passar
> pel calvari de fer que funcioni el driver de la meva tarja Ati Radeon, que
> va ser pitjor que un mal d'ous, amb perdó

doncs ara tinc un nucli amb acceleració gràfica on no puc muntar CD's i un
altre sense acceleració on puc muntar-los. Que per què vull acceleració
gràfica? Mmmmm i per què no? Flavio Stanchina, ens tornem a veure (i van...)

Gràcies per l'ajut

Ricard