Re: Sessions X, mes preguntes

* [11/09/04 20:55] Andreu_N:
> Perdoneu la meva ignorància. De tota manera el que volia preguntar era
> si no hi ha alguna manera de no haver de dir-li el display; per a ke
> siga més genèric, algo com startx -- newdisplay o nextdisplay, per tal
> de poder-ho posar a l'inici d'un usuari.

No existeix cap opció que faci això, però... es pot fer
un "invent" de l'estil

 startx -- :`ps --no-headers -C XFree86|wc -l`

(nota que les cometes són accents oberts). Pot ser que
funcioni o no...

> Pot ser, sóc un poc pesat, però també m'agradaria saber com puc limitar
> el numero d'accesos simultanis d'un usuari. Ja no sols a l'X, sinò també
> als terminals de text.

Ni idea.

--
ernest

That's all you need tae dae in life. Just be yourself, he'd tell me.
It was the most difficult, challenging thing anybody ever asked of me.
--Irvine Welsh, Glue.