Sessions X, mes preguntes

En primer lloc donar-vos les gràcies, per l'ajuda.
D'alta banda dir-vos, que encara que (molt) ignorant, no sóc nobel del tot.
Duc molts anys intentant fer funcionar linux a la meva maquina, però sempre he
tingut problemes de hard. Ara per fi he solventat la majoria d'aquets, excepte
l'nvidia que encara es resisteix, però ja quasi l'he domat.
El mètode proposat per l'Ernest, encara que lògic, a les versions antigues com
a mínim, no funciona, ja que no deixava executar el servidor X dues vegades.
Crec que el sistema actual, son varies sessions al mateix servidor.
Pel que entès és el gestor de logins gràfics de gnome (gdm) el que permet les
múltiples sessions de l'X. He estat mirant pel directori etc/ i deduïsc que el
suse utilitza el xdm, probablement el gestor de kde.
De tota manera tot açò és per tal de fer més senzill l'accés a la meva germana
sense que implique tancar la meva sessió. Per tant m'agradaria saber si hi ha
algun boto o menu al gnome 2.6 que diga alguna cosa com: "Iniciar nova sessió".
D'altra banda des de que instal·lí el suse enyore enormement aquella opció
dels menus, o boto de la barra, "KILL" molt efectiva en certes ocasions. Algú
sap si hi ha una convinació de tecles o menu amagat on hi siga?

Moltes gràcies de nou