Re: Sessions X, mes preguntes

El sáb, 11-09-2004 a las 10:48, Orestes Mas escribió:

> Hola Andreu,
>
> No sé si interpreto bé el teu missatge, però crec que tens un petit
> embolic en alguns conceptes.

Creus bé, estic fet un embolic.

> Jo també tinc una NVidia a la feina, i amb el module-assistant no he
> tingut problemes. Hi ha unes instruccions força clares a:
> http://home.comcast.net/~andrex/Debian-nVidia/

El problema principal és que no conseguisc que els jocs 3d aprofiten
l'nvidia, em va a colps i baixa resolució. De tota manera no utilitze
Debian, encara, estic informant-me abans de instal·lar-lo. I pel que se
el driver d'nvidia és propietari, i per tant les distribucions de linux
no solen incloure'l, aleshores el que fan, crec, és utilitzar el vesa,
però no sé pq, a mi no em va bé. De tota manera ja he conseguit que
funcione, a excepció de l'acceleració 3d.

> Les sessions múltiples de X les tens independentment del gestor
> d'entrada. Fins i tot les pots tenir sense, llançant les sessions X des
> d'un terminal i assignant-les a diferents consoles virtuals. Ara bé, des
> d'un gestor gràfic la cosa es facilita per usuaris novells.
> Ara no tinc el gnome a mà, i no et puc dir si es pot fer o no.

Crec ke la meva confusió, fou probocada pq em digueren que al l'arxiu de
configuració del GDM hi havia una linia que determinava la quantitat de
sessions que es podien obrir. Supose que, en realitat, determinarà la
quantitat que es poden obrir des de GDM, no?

D'altra banda, he probat a obrir altres sessions x des de un terminal,
utilitzant l'orde:
 stratx -- :1
bé, crec entendre que l'1 es refereix a on vols que s'execute l'X (la
terminal X a utilitzar), si al lloc 1 ja hi ha un terminal, et diu que
està ocupat. La pregunta és senzilla, hi ha alguna manera de que vaja al
lloc buit més proper?

De totes maneres moltes gràcies per l'aclariment