Re: Sessions X, mes preguntes

On ds, 2004-09-11 at 00:58, andreu_n1@correucatala.com wrote:
> En primer lloc donar-vos les gràcies, per l'ajuda.
> D'alta banda dir-vos, que encara que (molt) ignorant, no sóc nobel del tot.
> Duc molts anys intentant fer funcionar linux a la meva maquina, però sempre he
> tingut problemes de hard. Ara per fi he solventat la majoria d'aquets, excepte
> l'nvidia que encara es resisteix, però ja quasi l'he domat.
> El mètode proposat per l'Ernest, encara que lògic, a les versions antigues com
> a mínim, no funciona, ja que no deixava executar el servidor X dues vegades.
> Crec que el sistema actual, son varies sessions al mateix servidor.
> [...]
Hola Andreu,

No sé si interpreto bé el teu missatge, però crec que tens un petit
embolic en alguns conceptes.

Jo també tinc una NVidia a la feina, i amb el module-assistant no he
tingut problemes. Hi ha unes instruccions força clares a:
http://home.comcast.net/~andrex/Debian-nVidia/

Les sessions múltiples de X les tens independentment del gestor
d'entrada. Fins i tot les pots tenir sense, llançant les sessions X des
d'un terminal i assignant-les a diferents consoles virtuals. Ara bé, des
d'un gestor gràfic la cosa es facilita per usuaris novells.
Ara no tinc el gnome a mà, i no et puc dir si es pot fer o no.

El KILL és ctrl-alt-esc, i clicant sobre la finestra "penjada"

Salut.

Orestes.