Re: Sessions X, mes preguntes

Hola,

És molt possible que escrigui algunes coses incorrectes, però al
cridar una instància de les X fem:

X :displaynumber

Aquest nombre serveix per identificar el nombre de display, o sigui
quina instància de X estem utilitzant. Per el que he vist s'assigna ja
s'assigna per defecte al primer slot de gràfics lliure que tinguis.
(mes info #man X)

Desprès ens serviria, per exemple, per obrir una terminal al segon
servidor X (:1)
xterm –display :1

Bé també podem fer xterm –display xx.xx.xx.xx:0 per connectar-nos al
primer servidor X de la ip xx.xx.xx.xx

Sobre la insolació dels drivers no crec que et pugi ajudar, ja que la
vaig fer manual i no era un sistema debian.

Vaig baixar-me els drivers de (NVIDIA-Linux-x86-1.0-6106-pkg1.run)

Primer vaig parar el servidor X

Vaig executar la .sh de la pagina oficial de nvidia.

I al fitxer de configuració de les X vaig canviar el driver nv per

Driver "nvidia"

També vaig afegir l'entrada a secció Module:

        Load   "glx"

I vaig treure la linea:

        Load  "dri"

I al tornar a engegar el servidor va apareixer el logo de nvidia.

Salutacions.