Re: gdm

On Sat, May 15, 2004 at 11:38:24PM +0200, Lluis wrote:
> mmmm, be, sabent l'explicacio ara ja em quedo mes tranqui, com a minim a
> part de saber el que, tb sabem el pq

Casualitats de la vida, després de més d'un any reclamant una solució a
aquest bug, justament avuí el mantenidor ha pujat una versió que arregla
el problema d'una altra manera.

També desde aquesta nit es podrà executar el gdmconfig des del menú de
GNOME sense ser root, ja que li ha afegit suport per a gksu.

Jordi
--
Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/
jordi@sindominio.net     jordi@debian.org     http://www.sindominio.net/