Re: gdm

El 15/05/04, a les 21:42:12, Jordi Mallach ens deleità amb les següents paraules:
[...]
> Tens un fitxer .Xresources i .Xmodmap? Si és així, millora si els mous a
> u altre lloc?

mmmm, no crec que sigui aixo, pq les combinacions de tecles no funcionen
ja en l'entrada del gdm, sense haver entrat com cap usuari, tant si es
el gdmgreeter com el gdmlogin
de totes maneres, ara no ho puc proabr pq he entrat des d'alla i no puc
canviar a una terminal (per aixo em queixo ;)), pero si fos per aixo ja
avisaria a la llista (pero repeteixo que posaria les mans al foc que es
aixo, a no ser que hi hagi una extranya magia que em faci la punyeta)

[...]
> El mantenidor de gdm es nega a fer que /etc/init.d/gdm llegeixca
> /etc/environment per a veure quin és la llengua per defecte del sistema,
> perquè diu que no vol llegir un fitxer de cofniguració de PAM
> directament, i que hi hauria d'haver un altre lloc on es defineix la
> llengua per defecte. Una vegada implementen això en els paquets de la
> libc, serà possible inclús traduir els missatges d'arrencada (Starting
> Foo: food). Aquest canvi no el volen aplicar en Sarge, pq diuen que és
> massa gran per al pseudo freeze que tenim en base.

mmmm, be, sabent l'explicacio ara ja em quedo mes tranqui, com a minim a
part de saber el que, tb sabem el pq

> Jordi
moltes gracies jordi

apa!
--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."