Re: gdm

On Fri, May 14, 2004 at 12:57:40PM +0200, Orestes Mas wrote:
> [...]

Tens un fitxer .Xresources i .Xmodmap? Si és així, millora si els mous a
u altre lloc?

> No sé si algú podrà confirmar aquest punt, i explicar on c**llons s'ha
> de definir el ditxós LANG, perquè jo ho tinc ben definit al
> /etc/environment i el gdm ni cas.

El mantenidor de gdm es nega a fer que /etc/init.d/gdm llegeixca
/etc/environment per a veure quin és la llengua per defecte del sistema,
perquè diu que no vol llegir un fitxer de cofniguració de PAM
directament, i que hi hauria d'haver un altre lloc on es defineix la
llengua per defecte. Una vegada implementen això en els paquets de la
libc, serà possible inclús traduir els missatges d'arrencada (Starting
Foo: food). Aquest canvi no el volen aplicar en Sarge, pq diuen que és
massa gran per al pseudo freeze que tenim en base.

Jordi
--
Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/
jordi@sindominio.net     jordi@debian.org     http://www.sindominio.net/