Re: gdm

El 13/05/04, a les 17:57:11, javier ens deleità amb les següents paraules:
> és possible que sigui aquest el teu problema?

no ho crec pas, pq un cop entro a la meva sessio o a alguna altre de
qualsevol usuari a traves de gdm, no puc canviar a les consoles ni matar
les Xs amb les tecles, i aixo provat amb diferents entorns (i si, la
Alt funciona, doncs tinc un Ctrl+Alt+g per obrir el galeon que funciona)

en canvi, si entro des de wdm (que es l'altre que tinc instal.lat) si
que funciona tot... :?

una altra cosa que em te intrigat es que gdm tan aviat apareix en catala
com en angles... i no se pq...

gracies!
--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."