Re: Alguns programes X arrenquen (molt) lentament

On dv, 2004-05-14 at 17:08, Josep Febrer wrote:
> A Divendres 14 Maig 2004 13:13, Orestes Mas va escriure:
>
> Podria ser problema del fontconfig, per si has afegit fonts o has habilitat
> les fonts de tipus bitmaps i no has refrescat el cau de les fonts.
> Prova d'executar com a root:
>
> # fc-cache -fv
>
> Josep

Ostres, has fet diana! Moltes gràcies!

Tot ja torna a anar normal. Encara no acabo de tenir clar perquè fallava
o què vaig fer malament, però ja me n'assabentaré.

Ara bé, aquestes coses potser no haurien de passar... potser es podria
fer que s'actualitzés el cau automàticament en instal·lar noves fonts.

Orestes.