Falla autoconfiguració del so després d'una actualització (Sarge).

Hola,

fa temps que funciono amb un nucli 2.6.9 i una Sarge que utilitza ALSA
per fer sonar una PCI 128.

Imagino que a alguna de les últimes actualitzacions amb APT he
instal·lat paquets nous d'algun component d'ALSA, o de hotplug,
udev... no estic segur, però ara al iniciar-se el sistema no disposo
de so (/dev/dsp existeix però no és dispositiu vàlid), fins que
executo el 'alsaconf' + 'alsamixer' i tot sembla tornar a funcionar
(mplayer, xawtv).

També he executat 'update-modules.modutils'.

La veritat, i com a comentari general, des de que vaig instal·lar
'udev' he perdut "una mica més" el control sobre el meu equip, :-)

Alguna pista?

Arreveure.

          Cosme P. Cuevas - cosmepc telefonica net
                  GnuPG KeyID: 0A4305FB
                   Debian - GNU/Linux