Re: l'ordinador i la canalla...

calbasi wrote:

Ja m'imagino, ja... però el problema és que els pares, generalment, no
tenen el nivell suficient per fer aquestes tasques en linux (en windows
ho desconec), perquè encara (potser ho serà sempre) és un tema
complicat... De vegades penso que el que passa és que la informàtica, en
general, és complicada però se'n vol fer un ús massiu i llavors hi ha
problemes...

Pd.: gràcies per tot

Holes,

No sé si estic en el cert o no, però dels teus comentaris sembla que els propietaris del PC (en definitiva els usuaris finals) no saben ni tenen intenció de saber-ne gaire d'informàtica i menys de Linux. Sembla que seràs tu qui els hi faci d'administrador. Jo em replantejaria si Debian és la millor distribució per aquest cas. Inclús em replantejaria si Linux és l'ideal (i no vull iniciar una polèmica agre).

Tot depen de les hores que estiguis disposat a dedicar-hi ara, i SOBRETOT en el futur. T'ho dic per experiència.