Re: [Docscaliu-no-epatents] El Consell de la UE ajorna la decisió sobre la directiva de patents de programari

On Wed, 22 Dec 2004 21:12:48 +0100 (CET)
XAVIER DRUDIS FERRAN wrote:

> Arnauh, el Paco González de Comfia m'ha dit que ja l'ha traduit.
>
> Sento la duplicació de treball, no sabia que el Paco hi estaba treballant.

Doncs perfecte, mira. Estava a mitges i volia mirar d'acabar-ho a la feina aquesta tarda, pero ha estat una tarda terrible i no he pogut fer res. Ho ha enviat també?

--
arnauh [at] ya.com
GPG key ID: 0xB494C125