Re: [Docscaliu-no-epatents] El Consell de la UE ajorna la decisió sobre la directiva de patents de programari

On Wed, 22 Dec 2004 13:19:22 +0100
xdrudis wrote:

> L'aparició per sorpresa del Wlodzimierz Marcinski, sotssecretari
> d'estat de Recerca i Informatització polonès al Consell de
> Ministres de la UE d'Agricultura i Pesca ahir dimarts 21.12.2004 va
> servir per aconseguir ajornar la votació[1] del punt de l'ordre del dia
> sobre patents de programari que la presidència holandesa volia adoptar
> a l'últim Consell de Ministres de la UE abans que s'acabés la seva
> presidència.

L'estic passant al castellà l'enviaré a:

Periodista Digital
La Vanguardia (colaboracions)
El Periodico (Internacional i Tecnologia)
Vilaweb
EFE (potser retornen els missatges)
Europa Press
TV Catalunya