Re: Referencies de Ubuntu

El 03/10/04, a les 21:13:52, Josep Monés i Teixidor ens deleità amb les següents paraules:
[...]
> Si  no m'equivoco, el GNOME no fa servir més CORBA que KDE kparts... De
> fet a mi m'agradaria que GNOME ho fés molt més.

doncs si, noi, cadascun fa servir la seva :)

> [...]
> problema, per mi, és que hi ha moltes aplicacions que ocupen molta
> memòria. Això, per mí, és molt més important que el fet que hi hagi
> diverses capes de memòria (el CORBA no implica tant overhead com et
> penses). Les llibreries contenen massa funcionalitat i es carreguen
> totes. Potser seria millor fragmentar les llibreries una mica més,
> inclús fent-ne objectes CORBA més petits que es carreguin i descarreguin
> quan es necessita la funcionalitat (en comptes d'utilitzar llibreries
> dinàmiques que estan sempre carregades).

be, es que el meu cas es un pel "extrany"... vaig curt de processador (un K6-2
a 300), pero tinc un bon munt de ram (uns 400M), aixi que la part de memoria
diguem que no la noto tant.. :)

aixo si, en quant a CPU les començo a passar canutes ja en quasibe qualsevol
aplicacio grafica, per aixo no utilitgo cap entorn grafic com kde o gnome
(fins i tot el galeon em va lent quan tinc unes quantes pestanyes obertes)

> EL corba té molts més avantatges (com enllaçat dèbil, loose binding) o,
> si utilitzes objectes "out of process" protecció per SEGFAULTS d'un
> possible plugin mal programat.
>
> Tingues en compte que ORBIT, la implementació de CORBA que utilitza
> GNOME, està molt orientada a obtenir rendiment localment; no hi ha tant
> overhead en l'execució local que si executes el procediment CORBA en una
> altra màquina.

be, amb corba he fet algunes cosetes, pero t'haig de reconeixer que no en tinc
ni idea de com ho tenen implementat a gnome, si dius que la comunicacio local
esta mes optimitzada... doncs m'ho crec :)

> Una abraçada,

ens llegim
--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."