Re: Referencies de Ubuntu

On Fri, Oct 01, 2004 at 02:23:15PM +0200, Pere P wrote:
> Teniu referencies de la distribució Ubuntu, em sembla molt interessant
> tecnicament, i també l'esperit de la mateixa.
>
> Que en penseu?

La veritat és que està tenint un èxit més gran del que s'esperava, i
això que la Warty pretenia ser només una "Sarge un poc netejada". A
saber què diran de la Hoary quan tinga l'instal·lador gràfic i tal...
segurament basat en debian-installer...

> Hi ha gent treballant-hi per a tenirla 100% en català?

Jo els ajude sempre que puc. Quan m'avisen de que hi ha cadenes noves
que introdueixen ells jo les traduisc. Encara els he d'insistir que no
poden fer un reemplaç "Debian" per "Ubuntu" a saco, pq després passen
coses com que el seu d-i està ple de cadenes que diuen "l'arxiu de
Ubuntu" en comptes de "d'Ubuntu", però poc a poc.

> Per sabeu d'altres llistes de linux (de diverses distribucions si cal)
> en català?

Ja m'han proposat crear una llista d'usuaris en català per a ubuntu,
però no crec que face falta. Jo li diria a la penya que utilitze ubuntu
que s'apunte a d-u-catalan i punt.

Però si penseu que sí val la pena, la puc demanar.

Jordi
--
Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/
jordi@sindominio.net     jordi@debian.org     http://www.sindominio.net/