Re: Spam a la llista?

Hola llista,

On Fri, Aug 29, 2003 at 11:11:02AM +0200, Quim Gil wrote:
> Tant l'spam com això que denomines vampirs són fruit de la popularitat.

I dels virus :)

Els spams que estem rebent últimament són fruit dels virus "última moda
windows" que els filtres anti-spam de Debian encara no coneixen i no
poden filtrar massa bé. Jo personalment he vist només 2 en els ultims
messos perque el meu filtre i l'antivirus del servidor de correu de
sindominio sí que els neteja.

> Per això penso que de moment la llista hauria de continuar oberta,
> sobretot mentre és l'única font visible d'informació en català. Si la
> popularitat segueix en augment també apareixeran i seran més populars
> webs que ofereixin un suport Linux, com ara http://eines.info , per la
> qual cosa aquesta feina de suport previsiblemet es repartirà més.

Comparteixo aquesta opinió al 100%. Jo, sense anar més lluny sóc vampir
molt de tant en tant a debian-user@ i per sort no m'he de subscriure
cada vegada que envie algo a eixa llista.

> [...]
> català, etc, etc. No podríem anar generant una documentació
> complementaria a l'oficial, gens tècnica, sobre un wiki o sistema de
> publicació distribuïda similar i en base a les respostes que ja estem
> donant (o sigui, sense generar molta feina exra de redacció?).
>
> De veritat que una cosa així seria molt útil per a la comunitat
> Debian/Linux en català i evitaria que molta gent escrivís a aquesta
> llista amb finalitats vampíriques, o si més no estalviaria temps oferint
> respostes, ja que donant la URL de la pregunta resposta n'hi hauria

Estaria bé, la veritat. Jo de moment no tinc temps per a montar res
paregut, però...

--
Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/
jordi@sindominio.net     jordi@debian.org     http://www.sindominio.net/