Re: Spam a la llista?

Hola,

si no recorde mal, a principis d'any va haver una discussió sobre aquest
mateix tema a debian-devel.

A la llista convivim els 'registrats' amb la gent que simplement
necessita fer una consulta, cregueu que s'els ha d'obligar a
subscriure's per a fer una simple consulta? Jo preferisc utilitzar els
típics filtres i seguir amb la llibertat de la llista.

Salutacions

Jose M Duart

Andreu Bassols <andreubass@eresmas.com> va escriure: