Re: Spam a la llista?

No tenia ni idea que es pogués participar a la llista sense esta subscrit,
com es fa? per news?

>"cregueu que s'els ha d'obligar a subscriure's per a fer una simple
consulta?"

Per a això hi son els forums. No em sembla just que per la comoditat d'uns
usuaris esporàdics, hagin de "mal viure" uns altres, que si més no, son
aquests ultims el que crec que haurien de sortir beneficiats en front dels
esporàdics.

De fet em sembla que el "usuaris esporàdics" són una mica... "vampirs", no
és la llista un lloc on donar-se un cop de mà mutu? si només hi participes
quan tens tu el problema no hi veig la ajuda mútua, si no més bé un servei
tecnic.
Fer-te subscriure a la llista com a mínim voldrà dir que rebrás totes les
consules dels altres a la teva bústia de correu.

Però bé, torno a dir que desconeixia que es pogués participar sense estar
subscrit, així que pot ser estic ficant la pota. O:-)

>"Jo preferisc utilitzar els típics filtres i seguir amb la llibertat de la
llista."

Mmm... jo tinc un filtre que classifica cap a una carpeta especial els
missatges amb el PER: o CC: "debian-user-catalan@lists.debian.org", i el
spam segueix classificant-se com a missatge bó. Quin filtre tens tu?

La veritat es que a les poques llistes que estic subscrit, la de Debian a
estat l'unica on m'ha arribat spam.