Spam, vampirs i altres

Hola

Jo comparteixo l'opinió de'n Maktub.
Jo potser ara també soc un vampiret, només he fet que preguntar-vos coses... però si m'he registrat a la llista significa que potser algun dia responc jo a la petició d'ajuda d'algun altre usuari, si sé de que va el tema.

Si un vampiret només pregunta, però no s'hi apunta... vol dir que d'entrada ja no pretèn ajudar als altres, independentment del seu nivell debianita.

I és cert, de totes les llistes on sóc, només aquí m'arriva spam. Un bon motiu per a que algú se'n farti i es desapunti de la llista... passant a ser vampir-only.

D'altra banda.. als arxius de la llista de la web, crec que hi surten les nostres adreces tal qual. A les altres on estic subscrit, que es poden consultar públicament, a la web surt la direcció en format anti-spam (andreubass@eresmasXXXXXXX) per exemple. Crec que per als crawlers d'spam això és una bona font... i en sortim tots perjudicats.

Tot això (i el que comentava al mail anterior, del reply-to) és configurable a nivell de "nosaltres"? O s'ha de demanar a debian.org? O senzillament és impossible?

Gràcies per tot!

Andreu Bassols (anigwei)
Webmaster d'Eines!: http://www.eines.info
DIP: http://annys.eines.info/raims