Re: off-topic: lyx, ispell i catala

Hola Jordi:

Gràcies per aquesta ràpida reacció!!

A Dimarts 09 Abril 2002 13:06, Jordi Mallach va escriure:

> Jo també veig açò quan gaste el ispell. Pots investigar amb quins
> paràmetres executa kmail ispell? Probablement siga alguna opció
> adicional que li pasa kmail, pero no lyx.

Però amb el IceWM o el Windows Maker també em passa. Dius que també et passa
amb el ispell, es que hi alguna alternativa al mateix? Vaig mirar el aspell,
però no vaig trobar cap diccionari amb català. Gracies i salutacions. Pep
Roca.

--
Josep Roca
Unitat Epidemiologia