From: Recai Oktas [mailto:roktas@omu.edu.tr]
Sent: Tuesday, April 13, 2004 2:36 PM
To: debian-l10n-turkish@lists.debian.org
Subject: Re: [RFR] po-debconf://popularity-contest/debian/po/tr.po

* Recai Oktas [2004-04-13 14:20:58+0300]
> Benim onerim "Populer Debian Paketleri Anketi".  Daha dogal bir
> karsilik bulamadim.  Maalesef "Populer" sozcugu icin aklima daha
> Ozturkce bir karsilik gelmiyor.

"Debian Populer Paketler Anketi" de olabilir.  Fakat bu "anket"ten memnun
degilim.  Zira anket kullanicinin butunuyle kontrol ettigi bir surectir.
Burada ise boyle bir durum yok.  Bir betik -siz bir kere buna onay
verdiginizde- otomatik olarak calisiyor ve gerekli bilgileri gonderiyor.
Baska birsey mi bulsak acaba?