Re: [RFR] po-debconf://popularity-contest/debian/po/tr.po

* Recai Oktas [2004-04-13 14:20:58+0300]
> Benim onerim "Populer Debian Paketleri Anketi".  Daha dogal bir karsilik
> bulamadim.  Maalesef "Populer" sozcugu icin aklima daha Ozturkce bir
> karsilik gelmiyor.

"Debian Populer Paketler Anketi" de olabilir.  Fakat bu "anket"ten
memnun degilim.  Zira anket kullanicinin butunuyle kontrol ettigi bir
surectir.  Burada ise boyle bir durum yok.  Bir betik -siz bir kere buna
onay verdiginizde- otomatik olarak calisiyor ve gerekli bilgileri
gonderiyor.  Baska birsey mi bulsak acaba?