Re: [RFR] po-debconf://popularity-contest/debian/po/tr.po

On Tue, 13 Apr 2004 14:35:58 +0300
Recai Oktas <roktas@omu.edu.tr> wrote:

> * Recai Oktas [2004-04-13 14:20:58+0300]
>
> "Debian Populer Paketler Anketi" de olabilir.  Fakat bu "anket"ten
> memnun degilim.  Zira anket kullanicinin butunuyle kontrol ettigi bir
> surectir.  Burada ise boyle bir durum yok.  Bir betik -siz bir kere
> buna onay verdiginizde- otomatik olarak calisiyor ve gerekli bilgileri
> gonderiyor.  Baska birsey mi bulsak acaba?

Katiliyorum, belirttiginiz acidan anket sozcugunun kullanilmasi yanlis
olur. Yarisma, musabaka, hatta Serkan Bey'in belirttigi gibi cekisme
(tartisma biraz uzak bir anlam bence) bence aday kelimeler olabilir.