Re: Yeni ceviriler ve gorev dagilimi onerisi

Salı 23 Mart 2004 22:58 sularında, Recai Oktas şunları yazmıştı:
> * Nilgün Belma Bugüner [2004-03-23 21:05:18+0200]
>
> Uzerine yazamazsiniz, sorun da bu zaten, paket yoneticisi buna musaade
> etmez.  Yani paketi "force" etmedikce kuramazsiniz.  Islerin biraz
Ben de lafın gelişi öyle yazdım. Bizim paket, paket içinde olan dosyalar sistemde
varsa onları siler, kendisindekileri kurar. Üzerine yazma söz konusu değil.

> duzenli gitmesini istiyorum, alioth'da herkesin kolayca ulasip, uzerinde
> calisabilecegi merkezi bir dosya havuzu gibi.  Iki ayri yerden
> dosyalarin takip edilmesi/bakimi sikinti cikaracak.  Benim/bizim icin o
> belgelerin cevrilmesi daha onemli, bu konuyu uzatacak degilim.  Hepsinin
> "Belgeler" man paketinde olmasi konusunda israrliysaniz, bu durumda
> benim alioth man deposundan DDP'ye CVS commit yapmamam gerekiyor.  Is
> yukumu azaltmasi acisindan memnuniyetle kabul ederim :-)

Dağıtıma özel bölümlemeler yaparsak işler iyice karışacak.
Zaten man sayfaları büyük dosyalar değil (birkaç istisna; gcc, bash gibi hariç).
Siz kendinizi yormayın :-)

> [1] http://www.debian.org/doc/debian-policy/ch-docs.html#s12.1
>
> --
> roktas