Re: Yeni ceviriler ve gorev dagilimi onerisi

Selam,

Salı 23 Mart 2004 18:30 sularında, Recai Oktas şunları yazmıştı:
> O konuda soyle bir problem var yalniz.  Depoda mevcut Debian kilavuz
> sayfalarinin hemen hemen hepsi ilgili Debian paketlerinin icinden
> cikarilarak DDP havuzuna eklenmis belgelerdir.  Cevrilmis belgeleri
> depodan o DDP havuzuna bir betik vasitasiyla senkronluyorum, onlar da
> paket sahiplerine gonderiyorlar.  Sizin bu dosyalari belgeler man-pages
> paketine eklemeniz halinde iki yerde ayni man dosyasi olacak.  Sonucta,
> belgeler man-pages paketi ciktiginda cakisma olusacak.  Cevirilen
> dosyalari mutlaka belgeler paketine eklemek istiyorsaniz (ki sonuc
> [...]
Ayrı bir debian dizini iyi olmaz. Debian bağlamında geliştirilen paketlerin
hepsi dağıtıma özel değil ki. Örneğin benim makinamda "Debian/Linux
için yazılmıştır" benzeri ifadeler içeren bir sürü man sayfası var.
Hem sistemde iki dosya olmaz zaten. Bunlar kurulum sırasında üste yazılacaktır.
Sonuçta sistemde tek dosya olacaktır.

Esen kalın,
Nilgün