Re: Yeni ceviriler ve gorev dagilimi onerisi

[bu ileti saniyorum list-reply niyetiyle gonderildi]

* yalcin kolukisa [2004-03-23 07:59:57-0800]
> Madem ki bir i? yapaca??z, kurallara uygun yapal?m.
>
> kullan?c? ad? olarak: yalcin-guest

Ekledim.

> Ben ?ncelikle man sayfalar?ndan ba?lamak taraftar?y?m.
> Bu sayfalar? belgeler.org kapsam?nda s?rd?rd???m?z
> k?lavuz sayfalar? ?eviri projesi i?inde
> yay?nlayaca??m.

O konuda soyle bir problem var yalniz.  Depoda mevcut Debian kilavuz
sayfalarinin hemen hemen hepsi ilgili Debian paketlerinin icinden
cikarilarak DDP havuzuna eklenmis belgelerdir.  Cevrilmis belgeleri
depodan o DDP havuzuna bir betik vasitasiyla senkronluyorum, onlar da
paket sahiplerine gonderiyorlar.  Sizin bu dosyalari belgeler man-pages
paketine eklemeniz halinde iki yerde ayni man dosyasi olacak.  Sonucta,
belgeler man-pages paketi ciktiginda cakisma olusacak.  Cevirilen
dosyalari mutlaka belgeler paketine eklemek istiyorsaniz (ki sonuc
olarak bunlar her halukarda ilgili paket tarafindan sisteme
kurulacaktir) paket icinde bir debian alt dizini acmanizi onerebilirdim
ama bu da pek hos olmaz dogrusu.

> Sarge kurulum k?lavuzu ?evirisi i?in erken oldu?unu
> d???n?yorum. San?r?m, k?lavuzda baz? de?i?iklikler
> olma ihtimali hala var ve Sarge'?n bu yazdan ?nce
> ??kmas? pek muhtemel de?il. Baz? b?l?mlerin stabil
> oldu?u ve de?i?meyece?i yaz?lm?? ama ben biraz daha
> beklemek istiyorum.

Uygundur.