Re: Ceviri kaynaklari

* Murat Demirten <murat@debian.org> [2003-06-06 09:22:38+0300]
> Recai eline sağlık ama ben yeni belge eklemeyi yapamıyorum. Daha önce
> bahsettiğim problemler yüzünden
> bir şekilde adresler yanlış gözüküyor. Tam url elle girilince belgenin orda
> olduğunu görüyorum ama Liste'den ulaşılamıyor. Operadan olabilir mi dedim
> ama konqueror ile denememde de aynısı oldu.
>
> Benim anlamadığım şey böyle bir problem varsa o kadar belgenin sisteme
> nasıl eklendiği :)
> Tekrardan yaptigim adimlari anlatayim:
> - Once Listede var olan bir sayfaya tıklıyorum.
> - Ardından belge adini url'den değiştiriyorum, yeni belge olacak şekilde.
> [...]

Su CeviriKaynaklari sayfasini edit ederken ben de sorun yasamadim degil.
Wakka'nin sayfasini inceledigimde sistemde epey bir bug oldugu sonucuna
vardim.  Versiyona dikkat: 0.1.2 :-)  Yani bu sistem daha cok
*premature*.  Bence karsilastigin sorunlarin hepsi bir bug'dan
kaynaklaniyor.  Mesela bir baska bug da benden, ustelik bu tam olarak
reproducable :-)  Turkce herhangi bir sayfayi -kisa olmasindan dolayi
ornek olarak DebianL10nTurkceKatkidaBulunanlar sayfasi uygun duser-
duzenlemeye al ve "Preview" et, sonrasinda "Store" yap, gör bakalim
Turkce karakterlerin halini :-))  Bu durumda yeni versiyona upgrade
yapilincaya kadar workaround'lar bulmak gerekiyor.  Ben bahsettigin
sorun icin bir bug aramasi yapacagim, cozum bulursam haber veririm.
Bence sen serbest modda denemeler yapmaya devam et.  Zannediyorum sistem
su asamadaki bug'lariyla bir islemin yapilis sirasina cok cok bagli,
workaround olarak dogru sirayi bulup hep onunla islem yapalim.