Ceviri kaynaklari

Merhaba,

FM ceviriye daha onceden eklenen CeviriKaynaklari sayfasi [1] bir miktar
zenginlestirildi.  Piyasada mevcut kalburustu butun sozluklere bag (link)
verildi.  Bunlar arasinda ozellikle TDK'nin imla kilavuzuna ceviriler
sirasinda mutlaka bakilmasini oneriyorum.

Deniz ve Nilgun hanima listeye uye olmalarini rica ettim. (Zaten uye'de
olmus olabilirler, bunu bilmiyorum.)  Onlarin da tecrube ve
goruslerinden istifade etmek lazim.  Bu arada Murat,  daha onceden
cevrilmis bazi sayfalar var; mesela "Social Contract" sayfasi.  Bu cok
onemli bir sayfa.  Onu da bir ara FM ceviriye checkout yapar misin?
Malum Deniz hanim GPL cevirisini yapmisti, o sayfa hakkinda oneri almak
isterim kendilerinden.  Ozgur ile yaptigimiz ceviride DFSG icin "Debian
Ozgur Yazilim Yonergeleri" gibi bir karsilik kullanmistik.  (Guideline =
Yonerge karsiligi Turkce Bilisim sozluklerinde de gecen karsilik)  Fakat
su anki haliyle "Social Contract" sayfasinda "Guidelines = Standartlar"
olarak karsilanmis.  Sadece bu konu icin dahi o sayfaya tekrar bakarak
bir kontrol yapmak dogru olur.

[1] http://www.fazlamesai.org/ceviri/wakka.php?wakka=CeviriKaynaklari