Re: Notele de lansare pentru buster - release-notes.po

În data de Du, 14-04-2019 la 23:32 +0300, Andrei POPESCU a scris:
> În data de Mi, 10-04-2019 la 05:30 +0300, Andrei POPESCU a scris:

> Eu propun să traducem termenii și să avem referința originală în
> paranteză. Cred că este un mare ajutor să ai explicația unor termeni
> precum ACPI.

Pentru că este vorba de acronime am ales să pun traducerea în paranteză.

Vă rog să vă dați cu părerea.

https://salsa.debian.org/ddp-team/release-notes/merge_requests/15

Am atașat și un diff dacă preferați.

Am creat un cont oaspete în salsa și ...
Am adăugat niște comentarii în salsa la diff-ul tău... dar am realizat că probabil ar fi trebuit să le scriu în engleză... ( totuși care-i regula?)

Totuși aruncă o privire peste cele 5-6 comentarii și extrage ce e de folos.

Salutări,
Daniel

--
Daniel Șerbănescu,