Re: [diacritice] Re: Întâlirea din iulie

Salut,

E ușor de observat că locația va fi București. Acum întrebare
de baraj pentru bucureșteni: avem loc unde putem să ne
întâlnim? Printre preferințe comune ar fi: sală încăpătoare cu
proiector și net. Găsirea acestei săli în termen de o zi și jumătate
este cam eroic plus că dacă sala se confirmă mâine, oricum e
prea târziu pentru 7/8. Cred că ar fi mai bine să amânăm pe
14/15 căci am trecut deja ce miercuri seara și abia am aproximat
orașul.

Rămâne pe responsabilitatea celor din București să facă rost
de o sală. Cei ce nu au cazare sigură în B să dea din coate sau
să întrebe pe listă. Să nu uitați să vă actualizați informația pe
wiki.

Igor

--
:wq