Re: Întâlirea din iulie

Salut,

În data de 02.07.2007, Sorin Sbarnea <sorin.sbarnea@gmail.com> a scris:
Peste cateva zile se face 7-8 iulie si nu am vazut mai mult de 4
persoane inscrise. Sunt cam dezamagit.

Salut,

Deocamdată suntem cinci oameni care s-au anunțat oficial.
Sorin Sbârnea și Stan Ioan-Eugen sunt în București/Ploiești,
eu sunt în Cluj, Andrei Popescu va fi acest weekend în Timișoara
și presupun că și Eddy e în Timișoara. Cei care nu s-au anunțat
nu au

Din lipsa de informație despre posibilitățile de transport ale
fiecăruia, presupun că locația neutră ar fi Brașov sau Sibiu
și aș opta pentru unul din aceste două orașe. În altă ordine
de idei, Ioan-Eugen și Sorin ați putea să comunicați separat
ca să vedeți dacă există posibilitatea să veniți până-n Cluj
sau Timișoara?

Puteți să trimiteți mesaje cu detalii și propuneri cât de repede
și fără să vă fie rușine. Cred că ok să avem un termen limită
pentru a lua decizia dacă da sau ba până miercuri seara.

Numai bine,
Igor

--
:wq