Re: Întâlirea din iulie

Deocamdata vad un scor de 3-3 - Bucuresti - Timisoara :)
Eu am venit cu propunerea de Valcea. Astept pareri (de genul as veni/nu as veni), in special pentru cei din Timisoara. Legat de transport probabil ca s-ar aranja sa mergem in grupuri.

Din valcea sunt 320km pana la Timisoara si 200 pana in Bucuresti ceea ce e relativ la jumatate.

PS. Sper sa iesim cat mai repede la un consens pentru ca am si o alta oportunitate foarte atractiva pentru wk-endul asta la care ar trebui sa renunt pentru intalnire.

--
Cu stima,

Sorin Sbarnea
INTERSOL SRL