Re: [diacritice] Re: Întâlirea din iulie

Întâi,

-1 Bucureşti că am ceva ce nu suferă amânare pe weekend.

On 04/07/07, Mişu Moldovan <dumol@gnome.ro> wrote:
Sorin Sbarnea <sorin.sbarnea@gmail.com> a scris:

> Deocamdata vad un scor de 3-3 - Bucuresti - Timisoara :)

Încă un punct pentru Bucureşti, sunt liber sâmbătă toată ziua şi
duminică seara. Nu prea îmi dau seama de unde sunt cele trei pentru
Timişoara...

> Eu am venit cu propunerea de Valcea. Astept pareri (de genul as
> veni/nu as veni), in special pentru cei din Timisoara. Legat de
> transport probabil ca s-ar aranja sa mergem in grupuri.

Vâlcea ar fi o variantă dacă ar fi rezolvat transportul. Altfel mi se
pare ca nu ar merge mai nimeni până acolo.

> Din valcea sunt 320km pana la Timisoara si 200 pana in  Bucuresti
> ceea ce e relativ la jumatate.
>
> PS. Sper sa iesim cat mai repede la un consens pentru ca am si o
> alta oportunitate foarte atractiva pentru wk-endul asta la care ar
> trebui sa renunt pentru intalnire.

Propun să se ţină în Bucureşti, unde suntem cei mai mulţi. Vâlcea sună
foarte interesant, dar drumul ar mânca şi el ceva timp şi în plus ar fi
multe chestii organizatorice în cârca unei singure persoane.

Sunt de acord cu Mişu. Deşi ar fi frumos pe teren neutru, dacă nu avem
şi ceva drumeţie în program sau ceva ce sa motiveze deplasarea, nu văd
de ce s-ar deplasa oamenii.

Dacă se amână cu o săpt. sunt disponibil şi eu. (Şi nu uitaţi că o
drumeţie/un traseu ar fi interesant şi un instrument bun de
socializare.)