Re: Pagina despre noi

On Tue, Jan 23, 2007 at 01:03:45AM +0200, Eddy Petrișor wrote:

> Da, am uitat să spun că eu şi cu Zeno ne cunoaştem personal şi am avut
> într-adevăr discuţii „mai aprinse tot la rece” :-)

as adauga si constructive, cind nu ne-am infundat prea tare in detalii
minore, :-)

> „*nu* poti sa nu o pui prima!!” dacă asta e rest, mi-am spus părerea (friendly
> first)

hai ma Eddy ca eu sunt in Timisoara, tu esti in Bucuresti, :-)

> Toate sunt sugestii, dar vreau să fie informate deciziile lui, în caz că va
> urma sugestiile mele ;-)

nu era pentru tine Eddy, :-). Ma gindeam la faptul ca unele mesaje, inclusiv ale
mele( am sesizat ulterior), sunt imperative din cauza vitezei desi nu asta era
intentia cind s-au scris.

--
Believe nothing, no matter where you read it, or who said it, no matter
if I have said it, unless it agrees with your own reason and your own

Buddha (563BC-483BC)