Re: Pagina despre noi

On Mon, Jan 22, 2007 at 09:19:05PM +0200, Eddy Petrișor wrote:
> Eddy Petrișor wrote:
> >

> Şi încă două-trei ceva-uri:
> - - te rog să scoţi ultimul punct legat de RTFS, acum chiar proiectul ăla e mort
> - - adaugă la resurse "www.tmlug.ro - o listă de discuţii foarte prietenoasă
> indicată pentru începători"
> - - coboară mai jos în listă rlug deoarece experienţă mea şi a altora mi-a
> arătat că nu este un loc în care am vrea ca utilizatorii să ajungă pentru a
> cere sfaturi, atmosfera de acolo fiind foarte neprietenoasă *în special* faţă
> de începători

asta e parerea ta. Nu contest ca rlug e o lista mai 'ciudata', dar in schimb
contest ca ar avea ceva cu incepatorii!!!.

Oricum nu ce e rlug e problema si faptul ca *nu* poti sa nu o pui prima!!
1. e cea mai veche si inca activa lista( nu discutam ca e buna sau rea)
2. are cei mai multi membrii la ora actuala
3. e o lista nationala, majoritatea trec pe acolo cel putin, daca nu se opresc.

E ca si cum ai spune sa www.debian.org mai pe la coada, ca nu-ti place ceva la site.

PS: cu restul punctelor sunt de acord.

--
Believe nothing, no matter where you read it, or who said it, no matter if I have said it, unless it agrees with your own reason and your own common sense."

Buddha (563BC-483BC)