Re: Pagina despre noi

rzeno wrote:

> asta e parerea ta. Nu contest ca rlug e o lista mai 'ciudata', dar in schimb
> contest ca ar avea ceva cu incepatorii!!!.

Dacă e nevoie de „clarificări” de genul „Am 2.6.18 pe un slackware 11.0 (no
flame).”, mă scuzi, nu cred că poţi numi acel loc un mediu prietenos.

Adică s-a ajuns la situaţia în care lumea îşi ridică garda pentru că foloseşte
distribuţia X sau Y.

> Oricum nu ce e rlug e problema si faptul ca *nu* poti sa nu o pui prima!!

Scuză-mă Zeno, nu sunt de acord cu tine. Prima ar trebui să fie cele specifice
Debian, apoi cele prietenoase cu începătorii, apoi cele „hard-core”.

Nu uita că persoanele care ajung pe pagina aia şi urmăresc informaţia sunt în
covârşitoarea lor majoritate începători sau „switchers” cărora nu li se par
deloc normale liste cu trafic de zeci de mesaje pe zi.

Mai mult de asta, listele specifice debian (acum doar l10n-romanian) ar trebui
să fie primele chiar pentru a stimula lumea de a fi activi aici şi poate facem
şi debian-users-romanian@lists.debian.org. Dacă îi direcţionăm pe toţi spre rlug:
- - nu avem şanse să facem o comunitate de debianişti şi să facem lista
- - utilizatorii pot primi sfaturi să schimbe la Ubuntu sau mai ştiu eu ce
distro, asfel pierzându-i ca utilizatori de Debian, deşi (ştim cu toţii)
Debian este cea mai tare distro :-D
- - utlizatorii pot primi sfaturi specifice altor distribuţii

Tot din motivul că nu există d-u-romanain@l.d.o aş prefera să spunem că lista
asta e şi pentru utilizatori, urmând ca, dacă e nevoie să facem cerere să se
facă şi d-u-ro@l.d.o şi să despărţim „apele”.

Înainte să întrebe careva, da, eu sunt dispus să acord ajutor pe listă.
sc din proprie experienţă.

> 1. e cea mai veche si inca activa lista( nu discutam ca e buna sau rea)

ba, discutăm, că îndepratează oamenii. Toţi aud peste tot „comunităţile linux
sunt prietenoase”, iar dacă ajungi pe rlug, sentimentul e total diferit.
Crede-mă vorbe

> 2. are cei mai multi membrii la ora actuala

Dar nu e debian specific, şi discuţiile sunt, de regulă, foarte „elite”. Cei
începători au probleme în a-şi face curaj să întrebe pe o listă prietenoasă,
da an poi pe una pe care 99% din ce se discută nu e inteligibil, unde mai pui
că aici e vorba de începători cu greşelile lor specifice şi inerente.

> 3. e o lista nationala, majoritatea trec pe acolo cel putin, daca nu se opresc.

Asta e o mare problemă, dacă nu rămân, se împrăştie în patru zări.

Ş-aşa suntem puţini şi fragmentaţi, de ce să mai favorizăm procesul ăsta.

> E ca si cum ai spune sa www.debian.org mai pe la coada, ca nu-ti place ceva la site.

Te rog să nu faci comparaţii ridicole. Site-ul e una, atitudinea „listaşilor”
de pe rlug e total altceva.

> PS: cu restul punctelor sunt de acord.

- --