Re: Teste pentru traducerile din Debian installer

On 4/8/06, Eugen Paiuc <eug_paiuc@bluewin.ch> wrote:

> Nu exista     "<Continua>".
> In mod normal toate gui au - ar trebui sa aiba !!! - un <Inapoi> si "<Continua>".
> In cateva locuri lipseste acest "<Continua>". Cum e cazul aici.

Nu ştiu dacă nu cumva trebuie să faci ceva să apară (nu îmi amintesc).
Este posibil ca saltul prin meniu peste anumite etape să declanşeze
comportamentul ciudat pentru că nu sunt satisfacute anumite condiţii
de dependenţe. Trebuie să verific şi eu.

> Inca o data mii de scuze. M-au luat apele...

Nu trebuie să te scuzi, nimeni nu e perfect, cu atât mai puţin eu. Ai
avut dreptate cu frazele exemplificate... mai vreau :-)~

> Da. Dar mi-ar fii mai simplu daca mi-ai da traducerile din arhiva ta

Am preferat un test „pe viu" pentru că e mai bine să existe context.

> ~/debian_work/traduceri/dipo/di/trunk/packages/po
> ca astfel sa nu mai scriu tot textul original de mana, ci doar comentariile.
> Ce zici ?

svn co svn://svn.debian.org/svn/d-i/trunk/packages/po/ d-i-master-po