Re: [RFR] po://shadow/po/ro.po [fost: Re: [RFR] po-debconf://shadow]

On 8/26/05, Sorin B. <sorin@bonbon.net> wrote:
> [...]

(aici lipseşte partea cea mai importantă a exemplului)

> tocmai ce citeam manualul de adduser, din care iti spicuiesc si tie:
> FILES
>        /etc/passwd - user account information
>        /etc/shadow - secure user account information

după cum vezi, nu e mare diferenţă, ambele conţin informaţii, doar că
shadow conţine informaţii securizate.

Ce vrei să demonstrezi?
(Îţi sugerez să mai citeşti încă o dată exemplul meu şi să judeci cu
mintea clară)

>        /etc/group - group information
>        /etc/default/useradd - default information
>        /etc/skel - directory containing default files

> daca cineva crede ca e intr-adevar important, are permisiunea mea sa ia
> fisierele si sa le treaca "la impersonal" :)

Nici nu ai putea să restricţionezi :) chestia asta fără să faci ceva
ilegal (GPL, ştii)

Glumesc, am înţels ce vrei să spui; deocamdată nu e prea important.
Acum traducem, apoi luâm la polizor traducerile ;-) (deşi mă gândeam
că deja suntem la iteraţia a 2-a)