Re: [RFR] po://evince.HEAD.ro.po

On Tue, 23 Aug 2005 17:41:59 +0300
Eddy Petrisor <eddy.petrisor@gmail.com> wrote:

> Eu îţi recomand kbabel sau poedit deoarece au "translation database",
> lucru foarte util mai târziu. (deşi kbabel are ceva probleme de
> stabilitate iar poedit mai face ceva porcării cu codările).

1. emacs nu e aşa de greu de folosit cum spun gurile __rele__ :-)), eddy
dacă nu crezi încearcă, cred că o să treci pe emacs după,:-)
2. chiar dacă setările sistemului sunt aiurea din punctul de vedere al
localizării, mecanismul de folosire a diacriticelor şi mediului de limbă
din emacs nu e afectat.
3. emacs e mai mult decât un editor, ediff înlocuieşte meld( şi exista
înainte ca meld să existe), dictionary înlocuieşte dict, poţi să faci
spell checking cu aspell sau ispell, tu decizi cu care, poţi să îl
foloseşti la editare mesaje de genul ăsta din sylheed, mutt, rmail( ăsta
e inclus în emacs), şi multe altele.
4. nu ştiu ce face "translation database", dacă tu zici probabil că e
ceva util, dar nici nu ştiu dacă nu există deja un modul implementat
pentru emacs care să facă deja asta, oricum se poate scrie unul.
5. eu aş fi mai rezervat cu recomandarea înlocuirii emacs cu ceva de
care cred: "(deşi kbabel are ceva probleme de stabilitate iar poedit
mai face ceva porcării cu codările).",;-)

Un anonim militant înverşunat.